hej bloggen!

Hejhej alla söta och rara,  har varit på bio nu ikväll, sett Ice age 3 , den var faktiskt väldigt bra men Ice age 1 är den bästa men nog fick man sig ett par skratt kan jag lova.
Suttit på stan och chillat med lite folk sen så kom min käre mor och hämtade mig.

Jag gillar frisyren   
Har kollat runt på lite frisyrer och jag hittade den här, den känns lagomt lätt att fixa men är samtidigt väldigt fräsch!


SNYGGA 

Kläderna hittar du på www.modekungen.se där jeansen kostar 599:-  och västen kostar 499:-

fruktansvärt snygga kläder där, bara att kolla, du lär hitta ngt som passar dig!


ska gå och fixa naglarna nu, måste verkligen få sig en omgång.
Sov så gott, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0