1 september 09 del 2

fadderdagen var rätt så nice, har många sköna filmer från folket som gjorde fina grimaser, juckade i luften, blev blöta, krossade ballonger osv osv.
Fruktansvärt roligt!
Gick på stan med Josefina och Damon idag,
köpte en kofta från Nicole som kostade 199:-  och ett par Jeans från Gina tricot som kostade 399:-

värsta kapen ju, kommer upp bilder senare.

Sitter hemma nu, blir att städa mitt rum ikväll, ser ut som värsta bombnedslaget, underbart.

Måste börja göra mitt tränings schema också, och massa andra läxor, skönt.

http://www.youtube.com/watch?v=91gnhhDqtIo 

bara en helt underbar låt.
Ne-yo   -  Mad

Jag trodde att du sa så för att du ville att jag skulle komma,

men det var tydligen inte så.

du vet mina känslor och jo jag har förbättrat mig men du

har inte gett mig chansen att bevisa det än.

Jag älskar dig.

 

 

PussBaHh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0