24 september 09

Imorgon drar vi till Åsele, kommer bli skönt!
Ska på kalas ikväll, mammas morbröder fyller år, grattis till dem!
kommer ha ångest när jag kommer hem, om jag känner mormor rätt så vill hon att vi ska äta av det mesta! hihi
blir bio på söndag när jag kommer hem med mamma, pappa och kanske Marcus, vilket jag hoppas!
blir att se "flickan som lekte med elden"

Fick ett par nya skor btw, de är fett niiice :)

http://www.youtube.com/watch?v=Kc0uPY10mGI&feature=fvst 

Låten som finns på länken här ovanför stämmer in fruktansvärt mycket,
jag vill inte ha det som vi har haft det den senaste tiden,
jag älskar dig.


Ska gå och göra mig färdig nu,

PussBaHh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0