5 september 09

okeeey, gårdagen var heeelt skev, det blev slagsmål, johan fick lite smällar, två låg och badade i badkaret med kläderna på, niclas mähler blev slaget i ansiktet så hans blod fanns lite överallt, marie var med ngn david, jenny var allmänt jävla full och jag satt typ och tittade när alla gjorde bort sig?
vääärt, sen åkte jag, marie, ronja och matte hem.
heelt galet, somnade fortare än någonsin efter att jag pratat med marcus i telefon,
vaknade för ngn timme sen, mamma och pappa skulle till sjukhuset, (hemlighetsstämplat)
handlar inte om min släkt utan väldigt bra vänner till mamma och pappa.
whatever, ska kanske in till stan idag, jag vet inte om jag har orken egentligen men samtidigt så vill jag inte sitta här hemma heller.
ngn som vill gå på bio? bowla? vad som helst!

 
bästa låten idag - http://www.youtube.com/watch?v=M4H3Y5EK3QQ



ring om det är ngt,

PussBaHh


Kommentarer
Postat av: pedeerrrR

mähler blev egd

2009-09-05 @ 17:01:02
Postat av: vanja

såg dig åka cykel när jag satt o vänta på pizza öst på stan idag!! :D Sen tänkte jag o josefina dra till prolle o hälsa på någon dag, är du på? :D

2009-09-05 @ 22:12:39
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0