8 september 09

Jag håller på att bli totalt galen, en natts sömn, är det så mycket begärt?
Inatt har jag vaknat 4-5 ggr av ren panik och ångest och det värsta är att jag inte vet varför,
men jag drömmer bara om en och samma person och alltid att personen på något sätt ska lämna mig.
har varit vaken sen halv 6, det går inte att somna om..


1. bara för att jag har varit tsm med äldre killar, så betyder inte det att jag inte kan bli kär i yngre.
jag är mer kär nu än någonsin och jag trivs jävligt bra med Marcus.

2. Nej jag flörtar inte runt med allt och alla, jag kanske var så förut, men jag har vuxit upp,
jag ser inget roligt med det längre, vill jag vara med ngn, så vill jag det och då kan alla andra gå och hänga sig i garderoben.

3. Nej jag är inte så lättfotad som folk påstår.

4. Ja jag har varit en jävligt iskall bitch som inte har brytt mig om något,
men även där har jag vuxit upp. Jag förstår inte ens själv vad jag har gjort med mitt liv.

5. varför ska det vara så svårt för folk att inse att man kan förändras?

Kommentarer
Postat av: desse

Bra skrivet elin :) helt sant!

2009-09-08 @ 09:33:10
Postat av: det vet du

Ja 4 har man ju varit med om bokstavligen!

2009-09-08 @ 10:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0