9 september 09 del 2

Kvällen blev inte direkt som planerat, men den har varit mysig ändå.
Orkade inte fara och träna utan jag stannade hemma, bakade kladdkaka som dock försvann väldigt fort eftersom
Mimi, Mio, Simon och Nilas fick för sig att komma hit och smaka, har sett idol ikväll också, jag fattar inte hur man frivilligt kan skämma ut sig så totalt som många gjorde!

Sen har jag suttit och läst lite på olika sidor, och jag hittade en blogg om therese Johansson Rojo somblev mördad i juni av en 16 årig kille, ja, ni alla vet nog det.

länken hittar ni här -->    http://www.youtube.com/watch?v=-mwSkXXrddM 



Blev ingen lilla sjöjungfrun heller för den delen,
men ska fixa det imorgon!


"Elin? det är faktiskt riktigt kul att ha dig hemma, du har blivit en helt annan person,

jag har saknat den person som du är idag, jag vill inte att du ska bli som du har varit.

Nu är du MIN Elin igen, jag är glad att ha dig tillbaka" - tur att man har en jävligt söt mamma som stöttar till 100%

 

Men ska typ försöka sova nu, taggar inte skola imorgon,

men vad har man för val.

 

Marcus, du vet att jag älskar dig.

 

 

PussBaHh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0