9 september 09

never promised you a ray of light,
I never promised there'd be sunshine everyday,
I give you everything I have, the good, the bad.
And I, I just wanna love you,
Oh oh I, I just wanna love you


skön dag? njaah, kul att sommarvärmen kommer nu, när skolan känns som mest piiina.
men det är fett göttes, händer till helgen då?
ingen aning, vi får se vad som händer.
Hade tänkt att fara och träna med Nadja ikväll men jag vettefan om jag ids,
och vill ni veta en sak? Jag fick tacos till middag....



jag har bestämt mig för att jag ska se lilla sjöjungfrun ikväll,
bara för att den är så fruktansvärt gullig!!


aja, peace
PussBaHh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0