11 december 2010

hej allihopa, idag skjutsade jag och marcus mamma på jobbet, sedan for vi och hämtade upp Johanna och drog på en liten turné, åt värsta gourme - maten på frasses, pumpade däcken, skjutsade hem johanna hem och efter det åkte vi hem till skogen. Har bakat pepparkakor och gjort grunden till mitt och Marcus pepparkakshus så det blir nog fint tillslut ska ni se, lägger upp en bild så fort det är klart!

Sen har jag inte gjort så mycket mer än så, typ degat framför datorn och nu ser jag på sex&the city som går på 4:an, sen blir det sängen.

kan ni fatta att det snart är jul? men jag har ingen direkt julkänsla, har ni det?

Nä men nu ska jag hänga med i filmen, så vi hörs imorgon :D



HUGS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var mycket trevligt om jag får säga de själv!



Julkänslan kanske kommer sen? om man har tur?

2010-12-12 @ 00:01:07
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0