15 december 2010

hej allihopa, sitter på skolan just nu och har lunch, börjar 12.10, jättekuuuul.
har psykologiredovisning och sedan har jag småföretagande, rolig dag? njah inte direkt.

igår var vi egentligen mest bara hemma och tog det lugnt, kände att det behövdes.
kommer att bli en lugn helg, jag orkar verkligen inte dricka i helgen, egentligen har vi klassfest + Corona och även Ronjas fest + Corona men har verkligen ingen pepp.
kommer antingen vara hemma med familjen eller så skulle jag och Marcus vara med tobbelito, men vi får se vad som händer.

Igår hade jag och Marre vår idrottslektion, gick väl helt okej men jag blev iaf godkänd, vad mer ska man begära?
sedan hade jag mitt svenska tal som jag skulle göra inför Maggan,Elin och Nina men varken Elin eller Nina dök upp så jag fick hålla det enbart för Maggan, men det gick iaf bra, vart godkänd där med, kändes skönt och det gick förvånadsvärt bra med tanke på omständigheterna..

Har ingen jävla aning vad jag ska göra just nu men jag hittar säkert på något, men vi hörs senare!


HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0