9 februari 2010

kvällen igår var faktiskt riktigt kul, var med klassen först på Mix och åt pizza, sen fick jag åka med malin till bowlinghallen, väääldigt långt men ändå, första gången jag åkte med bruden, men hon är faktiskt duktig!
bowlade i 1 ½ timme, kuligt värre! Mamma hämtade mig kring 9 och då blev det att fara på coop, för vet ni vad? jag ser ut som ett emo idag, iaf i håret, svart.... det var knappast tänkt så, men det blev mycket mörkare än planerat.

känns det nice eller, vi ska få fara och se west side story med dansgruppen på skolan, great!
sen kanske ngn slags stand up komiker tjopplahaaa, kommer inte riktigt ihåg vad det var men ngt liknande iaf, fett soft att vi får ledigt för att fara på sådana saker, inklusive att vi får kompledigt eftersom west side story är på en lördag, men det är värt det!

och nu kära läsare så har jag tänkt på en sak, jag själv tycker det är riktigt kul att titta på andra bloggare som har bilder om sitt liv osv osv, var ett tag sen jag la in ngn bild, förutom på recepten så jag har tänkt att börja använda min kamera lite oftare nu, och bara för att så ska ni få se min tattooo (A)



I know, jag skulle inte lägga ut den någonstans men det är typ den enda bilden jag har på min dator som inte ligger ute ngnstans, och ja, man vill ju alltid visa upp sånt, right?
den är niice ! :)



men, nu ska jag säga, HUGS för att jag ska kila.

Kommentarer
Postat av: murrisen

FYFAN VA SNYGG !!!!!!!

åh avis ja blir :)

2010-02-18 @ 14:53:46
URL: http://diktaturfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0