12 januari 2010

jag måste bara få skriva av mig lite, varför vet jag inte men.

ja, vi kan ju börja med julafton, var hos mormor och morfar med släkten, en helt vanlig jul.
Dagen efter så åkte jag till agnäs för att vara med marcus, fick min tattuering och sedan for jag, marcus, tommy och lina och såg "old dogs", kanske inte den bästa filmen som jag har sett men helt okej!

nyår spenderade jag hemma hos kate med marcus, tobbe, ronja, matte, matilda, sandra, osv osv, trevlig kväll tills man kom hem, en viss person hade krashat med skotern, och det samtalet kom 04.00 typ, great, ingen större skada skedd men en sak är då klar, man ska inte köra skoter i fyllan, så enkelt är det!

nu på lovet har jag inte gjort ett jävla piss, förutom att jag och marcus gick på bio med ida och eric och såg "avatar" och sedan såg jag "har du hört ryktet om morgans?"

Revyn är i full gång igen, har jobbat 2 kvällar och som tur är, så ska jag bara jobba en till.
Till helgen blir det att fira pappsen som blir 50 bast den 18e!

saknar holmön som jag vet fan inte vad!
blir att åka ut snart!

känner dessutom ingen pepp inför skolan, det är andra dagen nu och jag är redan less på alla dessa korridorer, men som sagt, det är bara ett och ett halvt år kvar innan jag har tagit studenten, peppa? njah.


ska på vårdcentralen och ta prover idag - IGEN, börjar bli ganska less på alla dessa prover och imorgon blir det att åka upp på sjukan, underbaaaart.

whatever, hare gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0