27 januari 2010

skön dag?
-NEJ!

1. imorse drar jag på mig byxorna men då märker jag att de är ut och in.
2. sjukt ont i magen.
3. kommer försent till första lektionen.
4. går genom detta förbannade snö-ovädret till bussen för att möta mamma på stan.
5. bussen höll på att krocka med en traktor.
6. har småföretagande... det säger väl allt?
7. när jag åker från skolan till mammas jobb betalade jag med mobilen, och på vasaplan så hoppar väktare på bussen och såklart ska jag ha hunnit radera den förbannade biljetten, men jag lyckades snacka mig ur det som tur var.
8. Efter att jag stressat mig till mammas jobb för att möta upp marcus,så får jag veta att han är på stan, och att han hade åkt typ 2 minuter tidigare innan jag kom.

vad ska komma härnest?
usch, vill bara hem och sova och vakna imorgon då allt kanske är på min sida ändå!

aja, hare götteees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0