29 januari 2010

Sov hos Marcus inatt, skönt tills han väcker mig halv 7..
iaf, sitter nu på skolan och tråkar sönder eftersom jag börjar halv 10, har dans, så jävla kul!
haha, high school musical, fett kul men löjligt!
Har gruppträning sen idag också, kan bli ganska intressant med tanke på att det är vi sälva som får jobba idag, ska sätta ihop ett eget träningsprogram om någon slags träningsform inom gruppträning.
och såklart har jag naturkunskap idag, inte kul alls, borde typ förbjudas eller något?

Köpte ett par nya baggy jeans igår, och en tröja på H&M men det blev inte så farligt dyrt ändå, 600 men men, lite får man ta och i förrigår så köpte mamma en puma-väska åt mig, 749 kronor, icket billigt!!

Kvällen var tänkt att jag skulle spendera hemma med Marcus, Josefina och pontus men såklart blev josefina sjuk så vi får se vad som händer! :)

en sak som jag verkligen är jääättteeeglad över, det är att MARIE KOMMER HEM IDAG OCH STANNAR HELA HELGEN!!!!!! Usch vad jag saknar mitt lilla mongo, eller hur marie, vi är allmänt bäst på att vara sämst!

En sak som jag har tänkt på, vad har hänt med ungdomarna nu för tiden?
Det kändes som om 2010 kunde bli ett nästan helt lugnt år, men det första som händer är självmord och rån..
vad har hänt egentligen?


Så ser iaf tröjan ut, äckligt skön måste jag säga!


pusssN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0