15 november 2010

hej bloggen och ni som orkar läsa,
fredagen spenderade jag hos marcus då hans mamma hade lagat gó middagen, västerbottenspaj till förrätt, rostbiff och potatis till varmrätt och cheesecake till efterrätt, nam nam nam!

Sen skulle vi ut och ta en öl men vi gav upp hoppet för det var äckligt mkt folk överallt och vi kommer ju inte in överallt heller så

på lördagen var jag hos johanna på dagen, sen hämtade vi mamsen så hon också fick komma till johanna istället för att springa runt på stan i evigheter. Marcus och pappa skulle fixa marcus bil men de gav upp hoppet, så vi for och handla och beställde pizza sen var det hemfärd, duscha, byta om, äta och fara till johanna igen eftersom vår lilla förfest var där.
Så vi satt och hade riktigt trevligt faktiskt, vem är anneli?

krogen.. hade inte tänkt att min första dag på krogen, (lagligt) skulle börja eller sluta sådär, men men.
aldrig sådär mkt igen, fyfaaan vad dåligt både jag och marcus mådde igår :P




finfina bilder..


HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0