Lördag

Hej allihopa!
Gårdagen började med att jag och mamma for och handlade på Maxi och sedan blev det skolan, hade 3 lektioner och sen kom broderskapet och hämtade mig. :)
När jag kom hem var det bara dags att börja duka för vi skulle fira Mormor och Morfars 50 års bröllopsdag! :D
så de som var här var Mamma,pappa,broder,Marcus,Mormor,morfar,Rune,Bibbi,Gerhard,Melker,Andreas,Emilie och Ellen :) så sammanlagt var vi faktiskt 14 pers som satt och åt middag i vårt kök, mys <3
efter det så skjutsade Marcus mig till Johanna och där satt vi och drack lite och pratade tjejskvaller, alltid lika kul!
sen mötte vi upp Magnus och grabbsen på bussen och sedan blev det Corona, det var kul!
Marcus kom dit kring 11 och sen åkte vi hem vid halv 1 för att Marcus var trött och mådde inge bra :)

men ändå, TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL! <3 :D

idag har vi varit och hjälpt broderskapet som har flyttat, blir tomt här hemma!

Marcus är och jobbar och medans han gör det så ligger jag och tjockar mig i sängen, imorgon börjar nyttigheterna igen :D





HUGS ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för en bra kväll! :)

2011-04-02 @ 21:11:37
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/
Postat av: Yamifnu

Nice site, welcome to my

2011-07-19 @ 08:36:26
URL: http://yamifnu.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0