11 December 2011

Hej på er, hade inte tid att blogga igår :)

Varning för långt inlägg!

Igår: Iaf, Jag, Mamma och Moster for på Forslundas julmarknad, mysigt! Mycket bättre än Gammlia, men hur som haver, handlade dock ingenting men fick 4 par sockar av mamma :)
Kan knappt ha sockar, mina fötter/vrister har svällt så mycket att alla sockar är små, kul.

Efter julmarknaden for vi ner på stan och mötte upp kusinvitamin Emilie, gick runt och kollade på stan och sedan tog vi en fika och åkte hem :)

Väl hemma började jag och mamma med maten, som sagt, mamma och pappa skulle ha gäster så vi hann precis klart med maten då de kom :)

Sen så låg jag i en hemsk huvudvärk från efter middagen till kanske 22.00 - 22.30 någongång, vet inte vad klockan var men hade starka känningar av huvudvärken redan där vid 3 så tog en alvedon då och en vid 20.00 men den släppte inte = resultatet blev att ligga gråtandes i mammas säng men som tur var släppte det så det gick ju över, men huvva, värsta huvudvärken någonsin...

Idag: Bakat saffransbullar med mamma, fikat på klubbis, varit på coop och blomsterlandet med mamma och mormor och Nu : Ligga i sängen och ta det lugnt :)

Så mycket har hänt i helgen, imorgon blir det möte med barnmorskan igen, får se vad hon har att säga.
Hoppas att allt är som det ska :)

hm, tror det var allt, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0