14 December 2011

Godmorgon :)
Igår följde jag med mamma och pappa för att kolla in nya köksluckor och efter det tog jag bussen upp till Johanna, hennes mamma fyllde år igår så fick gratta henne också :)
Marcus följde med hem igår också, så vi for till mormor och morfar på Lucia-fika och sen blev det sängen, har dock knappt sovit något inatt, har varit allt från en smaskande pojkvän, sparkande bebis, sura uppstötningar, värme, ja allt möjligt så klockan 05.00 gav jag upp att sova i sängen så la mig i soffan men väcktes 45 min senare av Marcus så då var det bara att kliva upp :P

Idag ska jag till barnmorskan halv 12 för att ta nya prover och sen ska jag möta upp mamma för att luncha med henne och sedan följa med henne till sjukhuset, så där har ni min dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0