19 December 2011

Goddag!
Hade tid hos barnmorskan 09.30 idag så åkte med mamma där kring halv 8, skönt.
hur som helst, allt utom blodtrycket såg bra ut idag, det var härligt att höra men dock har blodtrycket stigit ännu mer så nu blir det att vila och sedan åka tillbaka på återbesök på fredag 09.30, så då får vi hoppas att det ser bättre ut då! :)

Såg att Moa ville att jag skulle lägga upp några magbilder så jag fixar det senare, sitter just nu och väntar på samtal från folktandvården, var där i november för att fixa ett hål som knappt var ett hål och nu kan jag inte äta på den sidan, för jag har ont i tanden som de skulle vara så snälla och laga för att jag INTE skulle få ont senare. Bra va?
så irriterande..

aja, skriver mer sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0