22 December 2011

godkväll, kl är 01.08 nu när jag börjar skriva det här men jag räknar det som om det fortfarande är den 22a.

Har inte kunnat blogga, har varit i Agnäs hos Marcus farmor och kom hem idag :)
det gick bra hos tandis igår, de hittade inga fel så ska vänta och se om smärtan försvinner.
Har haft det jättemysigt i Agnäs, det känns som hemma när man är där, jag trivs fruktansvärt bra där ute! :) :)

Efter att vi kom tillbaka till stan fixade jag och mamma sista julklapparna, har slagit in dem och bara slappat resten av kvällen.
Imorgon blir det möte med barnmorskan 09.30 så vi får se vad hon säger.
Igår/idag har mina fötter varit fruktansvärt uppsvällda, värre än någonsin.
Det började "glittra" framför ögonen på mig igår igen, så det kan inte vara så bra..
men lillskruttan har legat och rört sig som en tok så jag vet iallafall att hon lever, tur det!!!

Hoppas på det bästa imorgon!
Aja, ska sova nu så vi hörs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0