24 December 2011 - Min julafton

Godkväll! :)

Min dag har faktiskt varit riktigt mysig!
När jag klev upp imorse var mamma redan vaken, så jag värmde på tomtegröt och satte mig i soffan och åt den till tv´n. Efter frukosten öppnade jag och Findus (en av våra katter) paket och ja, våra katter får julklappar!
Hur som helst, när det var gjort såg vi mysteriet på greveholm, dock somnade jag och mamma från och till enda fram till kl 12.00, haha.
Mamma for tidigare till mormor och morfar för att hjälpa till med allt så jag hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning, storebror kom hem också och var här ett tag :)
Sen så kring 14.40 for vi till Mormor och morfar.
Moster med familj kom just efter 15.00 någongång och då var det middag, oj så man åt!
Kom hem typ 20.00, vi öppnade alla paket från familjen + farmor och farbror här hemma så det blev vår sysselsättning och sedan såg vi klart mysteriet på greveholm :)
Så nu har vi sett klart hela julkalendern, haha. :)
Vi har suttit tillsammans och myst framför tv´n tills nu med massa godis och annat gotta :D

Fick en UNDERBAR klocka av mamma och pappa, oj vad jag älskar den!
sen fick jag andra kanonbra saker!
tex av min bror fick jag 12 filmer, så nu har jag sysselsättning ett tag, haha.
sen så fick jag ju presentkort och pengar osv också :)


Nu ska jag lägga mig och se Greys en stund innan det är dags att besöka
John Blund, hoppas ni har haft en kanonbra julafton!
GOD JUL TILL ER ALLA :D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0