27 December 2011

hej på er, har spenderat de senaste dagarna med Marcus så har inte suttit vid någon dator därav inga inlägg.
Igår for vi till stan och kollade in rean på ersboda, jag köpte 2 par byxor till lillan och marcus köpte en mössa + tusser till henne :)
sen på kvällen kom Arash, Malin och Tobias förbi så vi hade lite film-mys med gotta :)

Idag har jag varit hos barnmorskan, blodtrycket är fortfarande högt men det ser stabilt ut och är ingenting vi behöver oroa oss för just nu eftersom vi fick veta i fredags att allt var normalt osv, så ska tillbaka på måndag igen :)

Mamma och jag for till Maxi/strömpilen och kollade in rean där, så jag köpte 2 par sockar, 2 bodys och en mössa och mamma köpte en dress med byxor + tröja, 2 par sockar och 1 body ink. mössa :D
Tack Mamma :D <3

Detta köpte jag idag:

Det mamma köpte idag:

För er som inte ser står det "Mum and dad´s little princess" på bodyn :D

Det jag köpte igår:

och såklart det Marcus köpte igår:


sådär, nu ska jag slänga på greys och slappa, hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0