31 december 2011

hej på er, jag vet att jag har varit dålig på att blogga men har inte haft tid, har varit i Agnäs hos Marcus farmor och farfar så att sitta vid datorn har inte funnits med på världskartan, men hur som haver,
det har inte hänt särskilt mycket.
Vi har spenderat tid med Marcus farmor, farfar, pappa, lillasyster, styvmamma och styvsyster och vi ska snart fara tillbaka, kom hem en sväng igår för att fira mamma och pappa som firade 22 år som gifta igår :D

fattar ni att det är den 31a december??
Bara 19 dagar kvar tills beräknad förlossning, galenskaper!!
Imorgon börjar nedräkningen på riktigt!!

Jag drömde inatt att jag var inlåst i ett rum med olika syrgaser och grejjer för att det på något sätt skulle förhindra att förlossningen skulle starta. Bara för att det är den sista december idag, haha. Tror ju inte direkt att det kommer hända något idag men man vet ju aldrig. haha.

Marcus drömde att hon föddes idag så vi verkar vara lika smått nervösa båda två :-P

Åker som sagt och firar nyår i Agnäs men kommer hem imorgon igen, ska till barnmorskan på måndag morgon :)

Aja, Hoppas ni alla har haft en bra helg, ta det lugnt med alkoholen ikväll och ha en riktigt trevlig kväll gott folk! :D





GOTT NYTT ÅR PÅ ER! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0