4 December 2011

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering i helgen, har inte haft tid eller ork att blogga!
tänkte berätta om min helg lite snabbt, har varit fullt upp!
I Fredags så var det städning och julbakning som stod på schemat, så nu finns det knäck och chokladkola för fulla muggar, haha. Marcus kom hit så vi satt och såg idol, tyckte inte att Amanda förtjänade att gå vidare -.- men det är ju bara jag.

Igår sov jag jättedåligt, så var helt knäckt, men ställde mig och bakade pepparkakor och gjorde delarna till ett pepparkakshus, så jag fick hjälp av mamma att sätta ihop det sedan och efter det skulle jag och Marcus dekorera det, hemskt säger jag bara. haha.
Satt och såg på Tv och tog det bara lugnt :)

Idag har jag, mamma, mormor och Marcus varit på julmarknader, först en i Tavelsjö, sen skjutsade vi hem Marcus och efter det for vi på Gammlia och gick på marknaden där, det enda vi handlade var godis, är det förvånat eller?

hm, ja där har ni min helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0