godnatt

Godkväll, nu har vi varit duktiga här hemma!
har inte gjort något fram till middagen, tog hand om tvätten men annars har jag legat i sängen och sett Grey´s Anatomy, är inne på 3e säsongen nu, hihi. ska börja se avsnitt 15 nu snart.. haha.

Det jag tänkte berätta var att jag och mamma har gjort 4 olika sorters julgodis, ischoklad, snöbollar, fudge och tomtenougat + att vi har slagit in i princip alla julklappar, jag har 2 stycken kvar att slå in sen är allt färdigt :)
Visst har vi varit hurtiga? :)

Nu ska jag fixa fika och slänga mig i sängen och se greys, blir en tidig kväll, ska upp med bussen imorgon, har tid hos tandis kl 14.10, ska bli underbart att kunna äta som vanligt igen :-P


Aja, hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0