hej

For som sagt till stan, lunchade med mamma och moster och tog bussen till sjukhuset, de hittade inget större fel förutom att de var för mycket fyllning i tanden så det slipade de bort och skulle det inte smärtan gå över så skulle jag ringa in imorgon, vilket jag måste göra, smärtan har knappast försvunnit.
Så vi får se vad som händer.

Imorgon är det även tänkt att jag och Marcus ska åka till Agnäs, hans pappa och lillasyster har kommit upp och marcus ska fira jul med dem där så vi hade tänkt att åka dit imorgon :)
Blir kul att få träffa dem, det var väl ca 6 månader sen sist?
Själv åker jag isf hem på torsdag igen eftersom jag ska till barnmorskan på fredag morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0