12 januari 2011

hej allihopa, första skoldagen idag, vääääldigt värd...not.
har en lektion imorgon, great. kul!
men ska iaf ner på stan och köpa ett par jeans eftersom mina favvo-jeans är trasiga :(

bara för att marcus frågade om jag skulle lägga ut här på bloggen hur duktig jag har varit så måste jag ju berätta!

- skottat gården
-vikt och plockat undan all torr tvätt
-bakat muffins
-diskat undan i köket
-plockat undan lite grejer i huset
-rensat kattlådan
-renskrivit 2 Nk uppgifter + skickat in dem
-plockat undan på mitt rum

och innan de lagade jag middag till mig och marcus!

visst har jag varit duktig?
ska snart plocka ur diskmaskinen också, duktig Elin!

Nu har jag fått skryta lite sååååå,HUGS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0