18 januari 2011

hej allihopa!

jag hade en väldigt slapp skoldag!
men nu är jag hemma, har gjort en tårta, plockat ur diskmaskinen och sen har både jag och marcus hjälpts åt med mitt rum, så morfar inte ska klaga när de kommer hit! ;)

Men iaf, varför jag har gjort en tårta?

Pappa fyller år idag, GRATTIS PAPPSEN på födelsedagen!

väntar på att släkten ska komma hit och fika med oss, blir myys :)


men vet ni vad? jag ska se scrubs nu sen ska jag börja plocka fram kakorna :)



Slänger in en bild på Lilla My =)



HUGS!

Kommentarer
Postat av: Emma

Söt kisse!

Vad snällt att jag får komma dit! :)

2011-01-18 @ 19:30:02
URL: http://holmbomemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0