4 januari 2011

hej allihopa, första gången jag bloggar för det här året!
nyårsafton spenderade vi hos Kate med massa folk, skitkul var det!
Tycker dock synd om en person som blev liite för onykter men som tur var piggnade han till senare när vi kom till stan :)

Kvällen slutade inte som planerat men jag säger bara en sak att det finns riktigt stora idioter i den här staden..

men iaf, det var trevligt med kramkalas vid 12-slaget iaf (A) haha

igår var jag på stan med Nadja så vi gick och handlade åt henne och hennes småsyskon, det var mycket trevligt, tack för det gumman!
Sedan kom Mimi så vi var med henne också, dessutom träffade jag Marie för första gången på 6 månader typ?
hon var lika galen som vanligt =)

Vaknade klockan 06.00 så både jag och Marcus har varit vakna sedan dess, så jag ser på "My super sweet 16 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0