15 juni 2011

Hej allihopa, har inte hunnit blogga, har varit på stan för att fixa till imorgon, varit hos caroline för att fika vagnen, fick sedan veta att jag skulle till min frisör mitt i allt så vart bara att åka dit, for och handlade med mamma, kom hem, fick paniiiik för jag hittade inga kläder att ha imorgonkväll, tjejer ni vet..
iaf, efter det for jag och mamma till ersboda i hopp om att hitta något men icket sa nicke, hittade INGENTING, åkte hem, sökte igenom garderoben och valde att ha min favoritklänning, så nu skiter jag i vad ni säger :-P

pjuh. har duschat, packat väskorna och är klar inför imorgon (tror jag)

Nu blir det godnatt och sen så hörs vi imorgon, då vi tar STUDENTEN!!!




GODNATT!
ska upp 05.30 så... hörs imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0