29 juni 2011

hej allihopa, har varit jättedålig på att uppdatera, sry för det!
men iaf, for ut på holmön i söndags, tog en båttur med brudarna och linus, så trevligt!

måndagen var jag med ida,mimi och ronja på kvällen då vi satt mest bara och pratade hela kvällen, tog de bara lugnt :) igår så tog vi oss ett dopp och käkade på panget + att jag och nadja var duktiga som började måla en vägg på huset, kanonduktiga som kämpar i värmen, ett plus i kanten för oss! :D

åkte hem igår, ska tillbaka till holmön på fredag så kommer inte uppdatera förrän den 11e juli typ, ska jobba där ute så kan inte blogga.

Idag har jag varit med Johanna x 2, tog en sväng på stan, köpte en klänning och ett linne, awesome!
ska väl dra på en film snart eller något, får se. :)


sliten och osminkad, kan det bli bättre? aja kan bjuda på mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0