blogg under arbete

Elin, jag får snart ett UTBROTT på din blogg... Sätter mig i arbete så här på kvällskvisten...
Det går inte alls som jag vill att det ska så jag blir mest bara irriterad!. Men nog fan ska jag lyckas få denna blogg som jag vill, ja med andra ord har hon som äger den inget att säga till om eftersom att jag får fria händer att göra vad jag vill med den.
Så det kan sluta hur som helst innan jag är klar, men jag jobbar på det. Vi får allt se hur det här kommer att sluta om jag kommer att få den snygg eller hur det kommer att bli.

Men nu ska jag återgå till att bråka med bilder så damen får sig en ny & fin blogg!..

Elin, ungefär så här känner jag för din blogg just nu!

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0