5 maj 2011

hej allihopa, kanske ska säga godkväll..?
men iaf, hade projektredovisningen idag, det gick faktiskt bra, jag är väääldigt stolt över oss brudar!!
nu får vi hoppas på det bästa :D

sen så efter det tog jag en sväng på stan, åkte och handlade med mamma och sedan hem, och efter det så har vi försökt snygga till min broders gamla rum... inte lätt.. men vi lyckades göra det någorlunda fint, tapeten är väl inte den snyggaste men.. aja, nu så har jag pluggat på NKb, väldigt kul, njah? men det blir nog bra :)
ska väl snart sova, får hela sängen för mig själv inatt, så nu ska jag och kissebebisarna bréééé ut oss så mycket som möjligt, haha....



erkänn, han är väääldigt stiiiilig, som hanna säger, "Han får gärna bada i mitt badkar" ;)

nä men vet ni vad, nu ska jag sova, natti natti

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, sött att du tog min line ;P

2011-05-17 @ 00:18:07
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0