11 Januari 2012

Hej på er,
morgonen har inte alls varit underbar, vaknade typ halv 7 om jag minns rätt (?), gick upp, värmde kudden, slängde ut katten, pratade med mamma och åt en banan. Då mådde jag bra, trött men bra.
Såklart gick det inte att somna direkt så låg och vred på mig och tillslut lyckades jag slumra till, tog inte alls lång tid innan jag vaknade med huvudvärk men hade ingen ork eller energi att kliva upp för att hämta alvedon, låg och vred mig igen tills jag somnade och vaknade ca halv 12 av att telefonen ringde och även då hade jag noll energi att kliva upp, men tog mig upp ändå, hann dock inte svara men det är skitsamma. Jag står på benen iallafall.
Vet inte riktigt vad som hände men hade ingen energi i kroppen, nu är läget stabilt efter att jag har ätit frukost men är fortfarande trött.

Hoppas ni har haft en bättre förmiddag än mig! :)
Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0