12 Januari 2012

Godmorgon på er :)

Hade tid hos barnmorskan 07.30 idag så det blev en tidig morgon :)
Det gick bra hos barnmorskan, ingen större förändring dock men det ser stabilt ut, blodtrycket har sjunkit lite sedan sist och ligger nu på 130/95 så det var ju bra det iallafall, har lika mycket äggvita som sist så ska tillbaka på måndag morgon för nya prover. :)

För er som kanske inte förstår varför jag ska på kontroller hit och dit, så är det för att äggvita i urinen, högt blodtryck och huvudvärk kan vara tecken på havandeskapsförgitftning, men som det ser ut just nu är det ingenting vi behöver oroa oss för, de kan inte fastställa om det skulle vara så att jag har det.
Därför får jag gå på regelbundna kontroller för att se så att vikten, blodtrycket, huvudvärken, äggvitan osv ser bra ut och skulle det vara någon större förändring så vet barnmorskan om det i tid så de kan hjälpa mig med det.



Frågor?

Aja, nu ska jag slänga på en film och vila huvudet en stund, sen blir det kanske bakning, vi får se :)
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0