13 Januari 2012

Hej på er, fredag den 13e idag, känns bra.
Det första som hände idag när jag klev ut genom dörren var att jag höll på att halka och imorse när jag låg i sängen och skulle vända på mig knakade hela bäckenet till så ni kan ju gissa hur ont det gjorde? hm.
jag och pappa for ut på en liten turné, hämta material, köpa lampor till hans bil och sedan handla och såklart så var det en gubbe som glömt plånboken inne på biltema, kul för honom? nej.

Man ska egentligen hålla sig instängd och inte göra ett piss såna här dagar, vågar ju inte riskera något nu :P

Idag har det gått 39 fulla veckor av min graviditet, harregud säger jag bara. Jag går alltså in i vecka 40 idag!!
Det känns att det snart är dags, hela kroppen är helt knäckt, skulle gärna sova hela dagarna om jag kunde och fick men det går ju inte. :-P

haha, inatt drömde jag att vi åkte in på förlossningen, dock var det falskt alarm men all släkt från både min och marcus sida tryckte sig in i förlossningssalen och skulle vara med och fastän vi förklarade att det inte var dags så "flyttade" alla in och sa att vi skulle vänta där tills hon ville komma ut. Haha, galet.


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Precis så kommer det att bli..... ABSOLUT, vi vill ju vara med när prinsessan kommer :))

2012-01-13 @ 13:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0