15 Januari 2012

Hejhej!
Har varit med Marcus i helgen = ingen bloggning, sitter som sagt inte vid datorn när jag är med honom, haha.
I fredags kom han, Tobias, André och Johanna hit, vi såg på change up, fruktansvärt rolig film!! Se den!
Sen så när de for såg jag och mamma på ghost whisperer och sedan blev det natti natti :)

Igår for vi till stan och handlade lite, bland annat "hyllplan" till min garderob så marcus rymmer kläder här, så nu är det fixat :) Han kom tillbaka igår eftermiddag så vi hade lite lördagsmys framför tv´n. :)
Vi firade 2,5 år tillsammans igår, puss på dig bubbis!

Idag har det verkligen inte hänt något, har varit hemma och tagit det lugnt, Marcus åkte hem så jag for upp på klubbstugan och såg lite av revyn och fixar mamma middag och sen ska vi ligga och se på ghost whisperer, söndagsmys! :)
Där har ni min helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0