17 Januari 2012

Godmorgon på er allesammans!
Igår bakade jag som sagt, blev bara en sort till imorgon men jag var verkligen helt slutkörd, men hur som haver, Marcus kom hit så vi såg på tv och sedan bakade jag tigerkaka så vi hade myspys framför tv´n :)

Idag har jag inte större planer, har knappt sovit inatt, en av katterna låg mitt emellan mig och marcus, på min sida av sängen vid huvudhöjd och hade en annan som låg på mina ben = trångt och varmt plus att det kändes som om jag hade en stor fotboll i magen, sammandragningar enligt barnmorskan, för jag känner hur "det stramar åt" och magen blir spänd, det gör ju inte ont men lite svårt att sova pga det och till sist har vi min käre pojke som ligger och snarkar + smaskar, inte så mycket inatt men lite iaf :-P

Måste ändå baka idag, men har inte tänkt att göra det just nu, ska se ghost whisperer och sedan ta tag i det.. :-P
slänger troligtvis upp lite recept sedan också :)





Ha en kanonbra förmiddag så hörs vi sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0