18 Januari 2012

Hej!

Jag skulle ju vara så duktig och baka igår, det slutade med att jag först skurade ut hela kylskåpet och sedan storstädade mitt rum, haha.
Marcus kom hit med vaggan som hans farmor har gjort i ordning så behövde göra plats för den osv, :)

Hann iaf göra en kaksort igår..

Marcus sov som sagt här inatt och vet ni vad? Vi har kunnat sova båda två, det är första natten på länge som jag har fått sova en heeeeel natt, fick sova ända till 9 imorse, då telefonen ringde, men gud så skönt!
Har hunnnit göra brownies nu på morgonen och ska snart förbereda tårtan :)

sen måste jag säga GRATTIS PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN! <3 :D
vet inte om jag får lägga upp en bild på honom så jag skippar det, haha.


                                  Visst är vaggan underbart söt? :D Jag älskar den! Tack Annette!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0