2 Januari 2012

Godmorgon på er, vad konstigt det kändes att skriva januari och 2012, haha.

Nyårsafton spenderade jag som sagt hos Marcus farmor, vi satt och spelade kort i princip hela kvällen, kul hade vi kan jag lova! :D

Vi kom hem igår kväll, gjorde ingenting speciellt utan låg och såg på greys en stund innan det blev natti natti :)

ska snart kliva upp och fika, är sjukt hungrig. har varit vaken sen halv 7 och innan dess hade jag vaknat 32823 ggr för att lillan trycker på kissblåsan, ganska obehagligt faktiskt :-P

ska till barnmorskan idag, ska vara där 10.30 och sedan ska vi fara och handla saker till lillan, blöjor osv, för sedan ska vi börja ställa i ordning alla saker så allt är förberett när hon väl kommer :)
Helt sjukt att det bara är 17 dagar kvar till beräknad förlossning, tiden har gått fruktansvärt fort egentligen, tyckte inte det de första månaderna men från vecka 20 så har det gått snabbt! Speciellt de senaste 2 månaderna :D

Något jag längtar till är att tappa alla kilon som jag har gått upp, jag har fruktansvärt mycket vätska i kroppen och det syns väldigt väl på benen/fötterna och händerna/handlederna samt i mitt ansikte, huvva.
men det är värt det, hon är värd all extravikt, foglossningar, bristningar, smärta i hela kroppen osv.
Hon är Absolut värd allt!

aja, ska kliva upp nu, hare gött så länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0