27 Januari 2012

Godkväll på er :)
Jag vet att jag har varit kass på att uppdatera men ni får lov att ha lite överseende,
har ju i princip precis kommit hem från BB efter att ha varit där i 5 dagar så bloggen har inte varit prio 1.
Som sagt, jag blev ju igångsatt pga havandeskapsförgiftning men allt gick bra även om det var en lång process och kroppen tog det ganska hårt.
hur som helst, vi är hemma och vi njuter av vår prinsessa, hon är hur snäll som helst på dagarna men däremot på natten så ska hon vara vaken så mycket sömn blir det inte, tycker synd om Marcus som ska tillbaka till skolan på måndag.
Marcus är med grabbarna grus ikväll så jag ska passa på att se ghost whisperer nu när lillan sover, luktar dock som att jag måste byta bajsblöja först, jaja. :-P

bara som en påminnelse till mig själv, sen förlossningen har jag tappat 13 kg, inte dåligt!


Hoppas ni har en kanonbra fredagkväll! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda Edström :)

skönt att ni mår bra :) Har ni valt namn?

2012-01-28 @ 11:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0