29 Januari 2012

GAAAH jag hatar när man har skrivit ett relativt långt inlägg och sen av någon anledning så försvinner ALLT man har skrivit, HATA!

Iaf, tänkte berätta att Nadja,Mimi och André har varit hit och snusat på lillan, vilket var mys! :)

Marcus har åkt hem, han börjar skolan imorgon så jag tyckte att han borde få sig en hel natts sömn så inatt blir det bara lillan och jag, men det kommer gå så bra :)

Mamma börjar jobba imorgon också, men pappa jobbar eftermiddag så helt ensam blir jag ju inte, iaf inte på förmiddagen :)
Sen så ska jag till vårdcentralen imorgon för att ta blodtrycket, hoppas det har gått ner lite! :)

Ja juste, jag har tappat 2 kg till i vikt, så - 15 kg hittills, YEYY :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0