31 januari 2012

hejhej!
Besöket på vårdcentralen igår gick bättre än jag trodde, blodtrycket ligger på 135/85 så medicinen funkar ju, haha :D
När vi kom hem så däckade jag i soffan, mamma var så snäll som tog hand om lillan så jag fick sova till halv 11 igårkväll, det var dock inte planerat att jag skulle sova så länge men skönt var det!
Natten blev som vanligt, lillan är pigg som en nötkärna medan jag och marcus bara vill sova men hon somnade tillslut vid 2 och vaknade igen vid 6 för att få äta och sen har hon varit lite småkinkig sen dess så efter kl 6 imorse blev det inte mycket sömn :-P

Det känns verkligen som om dagarna bara försvinner, nu är klockan snart 11 och det känns som om den vore typ 8? man hinner ingenting längre känns det som, är det så för alla nyblivna föräldrar?

Nu blir det att byta blöja och fixa lite mat åt lillan, så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0