4 januari 2012

Godkväll :)

Snacka om kaos idag, haha.
Vi skulle skjutsa Marcus pappa osv till flyget, först så tar en traktor upp hela vägen, så vi står och väntar på att den ska flytta på sig, sen så får vi veta att en lastbil typ fastnat just där vi ska köra så vi måste backa hela vägen tillbaka för att lastbilen ska kunna köra fram och såklart lyckades vi köra fast haha.
Vi stod och väntade i typ 30 min för att bara ta oss ut på "storvägen" men som tur hann de med flyget ändå :)

Åkte med mamma och pappa hem så har tvättat och hjälpt mamma på klubbstugan idag, imorgon är det premiär av årets revy så vi förberedde lite inför imorgon :)
Får dock inte göra något ansträngande, vilket suger, hatar att se när mamma får göra allt grovgöra själv medan jag sitter på en stol som ett fån.. men det blir snart ändring på det :)

Nu har jag intagit position sängläge med fötterna högt upp, de ser ut som feta klossar, skitsnyggt, jag lovar... ;)
Nä men det är faktiskt lite småjobbigt, får ont i fötterna för minsta lilla nu.
Magen är absolut inte jobbig, däremot så är det ju knäna, fötterna och bäckenet som gör ont dagligen, men som sagt, det är bara 2 veckor kvar till beräknad förlossning så den lilla tiden kan jag härda :)

Men jag måste säga att det är värst när jag ska sova, att vända sig i sängen gör fruktansvärt ont i blygbenet, känns som hela bäckenet håller på att spricka så ni kan ju gissa hur många gånger jag vaknar per natt?..



Aja nu har jag fått berätta om min dag / klagat lite så nu kan jag njuta av min choklad och se greys, så ha en kanonkväll :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0