6 Januari 2012

hej!
Har inte haft tid eller ork att blogga men tänkte att jag kanske ska slänga upp ett inlägg nu :)

det har inte hänt så mycket faktiskt,
igår var det premiär på flurkmarks revyn så jag hjälpte mamma att göra 200 mackor som gästerna skulle få, sedan stökade vi och förberedde inför kvällen.
när jag kom hem så började jag stryka alla barnkläder som var kvar att tvätta så nu är i princip allt färdigt, det enda som ska göras är att koka napparna, köpa det sista ( typ olja osv) och bädda spjälsängen/vaggan :)

Känns sjuukt att jag går in i vecka 39 idag!
Måste packa klart BB-väskan också, har packat lillans saker men inga saker alls till mig själv haha. :)

idag har vi plockat bort julen och nu ligger vi framför tv´n och degar, ganska skönt faktiskt :)

aja, ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0