8 januari 2012

Hej!

Idag har det inte hänt mycket alls, varit hemma och tagit det lugnt på förmiddagen och på eftermiddagen fick jag lov att åka upp på klubbis och hjälpa till på revyn, killarna från herrlaget som skulle hjälpa mamma i köket kom aldrig så jag fick hoppa in och hjälpa henne istället men lika bra gick det :)
Fick däremot hets på en tant som var där, det är fika efter själva föreställningen, så jag sprang runt och ställde ut bullar/pepparkakor, koppar, sockerskålar och skedar på alla bord och då ryter en tant att de inte fått bullar så jag ber om ursäkt och säger att jag ska hämta åt dem så jag springer in i köket, får hjälp av mamma att fixa mer bullar och när jag kommer ut igen, (det tog max 2 min) så har hon hämtat bullar från ett annat bord.
skitkul när folk stressar på en och sen vill de inte ens ha det man hämtar åt dem, great.
vart tog respekten vägen, speciellt eftersom jag är höggravid? 200 gäster skulle ha bullar och hon kunde inte andas i några extra minuter? huvva, sånna människor ska inte vara på sådana ställen.

Det är nog första gången som min morfar har hört mig vara ful i mun kan jag säga.
ibland kan även jag vara häxan surtant, haha..

hur som haver, efter revyn for vi och hälsade på storebror en stund och nu ligger jag i sängen och ska se greys en stund innan jag ska sova :)

Bild från årets revy :)


Aja, sov så gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0