9 januari 2012

Godmorgon på er :)

vaknade där kring halv 8 imorse, som vanligt väckte katten mig.
Lyckades somna om efter att jag slängt ut henne ur rummet så jag klev upp halv 11, jag var gaaanska trött kan jag lova!
Hur som haver, idag blir det besök hos barnmorskan och sedan ska jag ner på stan och träffa Johanna, var sjukt längesen jag umgicks med henne, men så blir det när man är fast ute i skogen. haha.

hur galet är det inte att det bara är 10 dagar kvar till beräknad förlossning?
Hade egentligen tänkt att skruva upp spjälsängen idag och göra klart det sista men det får jag ta imorgon tror jag :)
har inte ens packat klart BB-väskan, kanske är dags eller vad tror ni?



Nä nu ska jag äta frukost, är jättehungrig..
aja, hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0