foto

hej på er :)
Dagen har gått kanonbra!
Besöket hos barnmorskan gick bra, blodtrycket är fortfarande lite högt men stabilt, hade dock äggvita i urinet denna gång så ska tillbaka på torsdag morgon och ta nya prover.
Juste, Lillan har fixerat sig så hon verkar vara redo att komma ut nu snart :)
Efter besöket så for jag och Marcus ner på stan, mötte upp Johanna och gick sedan och åt tillsammans, efter det så tog jag och Johanna en sväng på stan :)

For hem med mamma och har i princip gjort klart BB-väskan, saknas bara 3 saker på min "att ta med - lista" så ska fixa det så fort som möjligt :)

har tömt min kamera på alla bilder, hade bara sådär ca 600 bilder på den, så nu har jag rensat datorn/kameran så nu finns det utrymme för bilder på lill-hjärtat! :)

Ska gå och se film med mamma nu, så vi hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0