Helluu

Hej på er :)

Det gick bra hos barnmorskan, behöver inte fara på återbesök förrän på måndag! En hel vecka!
Hur som helst, allt såg bra ut, måste dock äta järntabletter varje dag nu (åt varannan förut) men annars var allt kanon :D

Sen så har jag och mamma provat på att handla blöjor idag, haha.
Nu har vi snart köpt allt som behövs, är bara lite småsaker kvar sen är vi helt redo för lillan :)
Är ju egentligen ingen stress med det, vi måste däremot få hit vaggan eller ställa in spjälsängen och bädda den, det är inte fixat än, haha.
Har även hämtat ut en baby box från babyproffsen :)
Ska tvätta upp och stryka de sista kläderna också, så vi får börja lägga in i garderoben och göra i ordning allt. 
För tillfället är det som en enda röra med saker överallt haha :-P

Aja, jag och Marcus ska till Agnäs ikväll igen är det  tänkt så förvänta er inga inlägg förrän på tidigast onsdag :)


Nu har vi laddat upp med blöjor :-P


Hare bäst!


Kommentarer
Postat av: TinaAndersson

Kan man få en babybox från babyproffsen också? Behöver man göra något speciellt för att få den? Jag är beräknad till 27 januari, och jag har bara den från barnens hus:) hoppas att allt kommer gå bra för er med den lilla:) kram

2012-01-02 @ 18:50:47
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0