Elvira 6 mån

Igår blev Elvira hela 6 månader! Herrejisses, vart tar tiden vägen? Känns som om det var igår vi blev uppskickade på förlossningen för att bli igångsatt! Har det verkligen gått ett halvår sedan dess?

Min tös är så duktig och jag kan inte bli mer stolt än vad jag är, Elvira gör min dag!
Att vakna på morgonen, titta mot spjälsängen och se hur hon ligger på mage med huvudet mot min säng och se hur hon skiner upp när hon ser att jag är vaken, den känslan är obeskrivlig.
Jag vet faktiskt inte vad jag skulle ta mig till utan henne, hon gör mig så lycklig!! :D
Åh vad jag älskar henne, mammas prinsessa!


39+5


Någon timme gammal


Ca 1 månad


2 Månader


3 Månader


4 månader



5 Månader


6 Månader




Mamma älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0