en blåsig måndag

Som rubriken lyder, ett fruktansvärt oväder idag! 
Jag hade tänkt gå ut på en lång PW med Mitzie men det går knappt att gå utanför dörren så det blev inte av. 
Istället har jag suttit och pluggat tills det var dags att hämta viran. Marcus jobbar eftermiddag så jag och viran har haft lite mamma-dotter-mys nu på eftermiddagen. Vi hade tydligen mycket grahamsmjöl hemma så vi bestämde oss för att baka bröd tillsammans. Det är alltid bra att fylla upp frysen med hembakat  när man har möjlighet. Elvira tog ett bad, vi har målat hennes fingernaglar och sett på Aladdin. Nu sover prinsessan efter ovanligt mycket diskussioner - 3års trots (underbart) 
Nu är det sex & the city och kvällsfika för min del som gäller. 
 
 
Hoppas ni har en bra måndagskväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0